Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji i zwrotów

Czym jest zwrot a czym jest reklamacja?

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przyjmujemy zwroty towarów w stanie nie używanym w ciągu 14 dni, niezależnie od miejsca i sposobu zakupu, przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji.

Reklamacja to uprawnienie na wypadek zaistnienia niezgodności towaru z umową (np. wady, niezgodności, uszkodzenia etc.). Masz prawo zareklamować produkt(y) niezależnie od miejsca i sposobu zakupu, przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zasadności złożenia reklamacji lub zwrotu zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez formularz on-line z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób możesz zlecić zwrot lub reklamację?

Dla Twojej wygody, używamy wielu kanałów poprzez które możesz zlecić reklamację lub zwrot całości zamówienia lub poszczególnych produktów wchodzących w jego skład. Do Twojej dyspozycji pozostają:

  • Pracownicy na oddziałach
  • Stanowisko komputerowe służące do złożenia dyspozycji on-line na oddziałach
  • Twoje konto na stronie www.euroterm-polska.pl/login
  • Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

W jaki sposób przyjmujemy Twoje zgłoszenia?

Niezależnie od wyboru kanału prosimy o:

  • Przygotowanie numeru zamówienia/WZ/FV którego dotyczy zgłoszenie
  • Przekazanie ustne informacji lub oznaczenie w systemie on-line czy chcesz zlecić zwrot czy tez skorzystać z prawa do reklamacji
  • Przekazanie ustne informacji lub oznaczenie w systemie on-line czy zlecenie dotyczy poszczególnej(ych) linii w zamówieniu czy też całego dokumentu
  • Wybór miejsca dostarczenia towaru;
    • Osobiści do jednego z naszych oddziałów
    • Wysyłką bezpośrednio do naszego Centrum Logistycznego

W jaki sposób rozpatrujemy Twoje zgłoszenia?

W zależności od wybranego przez Państwa kanału oraz typu zlecenia, ścieżka rozpatrywania wygląda następująco:

Dla reklamacji

  1. Złożone w oddziałach lub złożone on-line i dostarczone do oddziałów, są rozpatrywane przez pracowników oddziałowych
    • W przypadku uznania reklamacji w oddziale, niezwłocznie informujemy Cię (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku nie uznania reklamacji w oddziale, niezwłocznie zostaniesz poinformowany (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku braku możliwości oceny przez pracowników oddziałowych zasadności złożenia reklamacji bez jednoznacznego uznania lub odrzucenia, Twój towar jest wysyłany do naszego Centrum Logistycznego gdzie zostaje podjęta ostateczna decyzja (patrz pkt 2)
  2. Złożone on-line i wysłane do naszego Centrum Logistycznego są rozpatrywane przez Dział reklamacji i zwrotów funkcjonujący wewnątrz naszego Centrum
    • W przypadku uznania reklamacji w Centrum, niezwłocznie zostaniesz poinformowany (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku nie uznania reklamacji w Centrum niezwłocznie poinformujemy Cię (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie potwierdzenie nabycia towaru – w ramach obsługi reklamacji może to być faktura, paragon, potwierdzenie zamówienia (wysłane automatycznie z online), potwierdzenie zapłaty, wydruk z karty płatniczej.

Dla zwrotów

  1. Złożone w oddziałach lub złożone on-line i dostarczone do oddziałów, są rozpatrywane przez pracowników oddziałowych
    • W przypadku przyjęcia zwrotu w oddziale, niezwłocznie poinformujemy Cię (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku nie przyjęcia lub przyjęcia częściowego w oddziale, niezwłocznie zostaniesz poinformowany (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku braku możliwości oceny przez pracowników oddziałowych stanu towaru zwracanego bez jednoznacznego uznania lub odrzucenia, Twój towar jest wysyłany do naszego Centrum Logistycznego gdzie zostaje podjęta ostateczna decyzja (patrz pkt 2)
  2. Złożone on-line i wysłane do naszego Centrum Logistycznego są rozpatrywane przez Dział reklamacji i zwrotów funkcjonujący wewnątrz naszego Centrum.
    • W przypadku przyjęcia zwrotu w Centrum, niezwłocznie poinformujemy Cię (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)
    • W przypadku nie przyjęcia lub przyjęcia częściowego w Centrum, niezwłocznie zostaniesz poinformowany (ustnie, lub poprzez statusy on-line dla złożonych zleceń)

Jeżeli nie znalazłeś istotnych informacji na temat procesów obsługi zwrotów i reklamacji w naszej firmie, prosimy o kontakt: COK@eutoterm24.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: +48 16 675 77 77

Pobierz formularz zwrotu towaru

Powrót