Popularne nagrody
Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji, jeśli zakupiony towar jest wadliwy. Możesz skorzystać albo z gwarancji (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi. W przypadku, gdy rzecz wadliwa jest objęta gwarancją, możesz wykonywać uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
Treść gwarancji, w tym okres gwarancyjny oraz informacje potrzebne do wykonania uprawnień z gwarancji, zawiera dokument gwarancyjny. Jeśli została udzielona gwarancja co do jakości sprzedanego towaru, dokument gwarancyjny wydaliśmy Ci wraz z zakupionym towarem.
Większość towarów objętych gwarancją posiada gwarancje, zgodnie z treścią których wykonanie uprawnień z gwarancji powinno nastąpić przez złożenie reklamacji bezpośrednio w autoryzowanym punkcie serwisowym podmiotu, który udzielił gwarancji (gwaranta). Dane adresowe i kontaktowe punktów serwisowych znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym.
Wybierając ten sposób reklamacji miej na uwadze, że to gwarant rozpatruje reklamację z tytułu gwarancji, a nie sklep internetowy euroterm24.pl, chyba że to my jesteśmy podmiotem, który udzielił gwarancji.
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci towar zgody z umową. Dlatego, w przypadku, gdy zakupiony towar jest niezgody z umową ponosimy odpowiedzialność z tego tytułu i rozpatrujemy związane z tym reklamacje zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Oznacza to w szczególności, że ponosimy odpowiedzialność i rozpatrujemy reklamacje dotyczące towaru zakupionego od dnia 1 stycznia 2023 r. zgodnie z przepisami o braku zgodności z umową zawartymi w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a w przypadku umów zawartych przed dniem 1 stycznia 2023 r. na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny o rękojmi, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2022 r.
Reklamację możesz złożyć na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres COK@euroterm24.pl lub w formie pisemnej na nasz adres:
Euroterm TGS sp. z o.o. – Centrum Obsługi Klienta
ul. Stefana Batorego 4
37-700 Przemyśl
z dopiskiem „Reklamacja”
W celu złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza reklamacji.
Jeśli wykonujesz uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, prosimy, abyś, oprócz zgłoszenia reklamacji, udostępnił lub dostarczył nam towar niezgodny z umową oraz dowód jego zakupu. Towar niezgody z umową możesz dostarczyć nam na wskazany powyżej adres naszego Centrum Obsługi Klienta. Dowodem zakupu może być na przykład faktura, wydruk z rachunku bankowego, numer zamówienia internetowego albo inny dowód, który będzie pomocny w ustaleniu takich okoliczności jak: data sprzedaży, rodzaj sprzedanego towaru i jego cena.
Miej na uwadze, że odpowiedzialności z tytułu rękojmi została wyłączona wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą na podstawie postanowień regulaminu sklepu internetowego Euroterm24.pl.
Wszelkie zastrzeżenia związane ze świadczonymi przez nas usługami elektronicznymi, w tym usługą Newsletter, możesz zgłosić w formie reklamacji na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres COK@eutoterm24.pl lub w formie pisemnej na nasz adres:
Euroterm TGS sp. z o.o. – Centrum Obsługi Klienta
ul. Stefana Batorego 4
37-700 Przemyśl
z dopiskiem „Reklamacja usług elektronicznych”
Twoją reklamację rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej, który podałeś w zgłoszeniu reklamacji, albo na podany w nim adres do korespondencji, jeśli w zgłoszeniu wskazałeś, że odpowiedź na reklamację chciałbyś otrzymać na piśmie za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jest możliwe po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Wyrażamy zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.
Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących umów sprzedaży oraz usług elektronicznych dla Konsumenta, jest Inspekcja Handlowa. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Adres strony internetowej Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej: www.wiih.rzeszow.pl/
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu polubownego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), z której możesz skorzystać będąc Konsumentem. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której Konsument może złożyć swoją skargę.
Przypominamy jednocześnie nasz adres poczty elektronicznej do kontaktu: COK@euroterm24.pl.
PowrótZapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach