Popularne nagrody
1. Dla kogo przeznaczone są karty paliwowe i jaką pełnią funkcję?
Karty paliwowe przeznaczone są dla klientów instytucjonalnych – mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Karty Paliwowe pozwalają na bezgotówkowe zakupy paliwa oraz innych produktów i usług dostępnych w sieci stacji ORLEN, BLISKA, SHELL, BP oraz AMIC.
2. Ile jest w Polsce stacji włączonych do programu Flotex?
Do programu FLOTEX włączonych jest ponad 1700 stacji opatrzonych symbolem FLOTA dla sieci ORLEN i BLISKA, ponad 400 stacji SHELL oraz ponad 500 stacji BP, AMIC ponad 100. Karty SHELL i BP są również akceptowane odpowiednio na LOTOS I CIRCLE K.
3. Jak mogę nawiązać współpracę z FLOTEX POLSKA by uzyskać Karty Paliwowe?
Wystarczy podpisać z nami umowę o wydanie i używanie kart paliwowych.
Dokumenty potrzebne do podpisania umowy to NIP, REGON, odpis KRS lub w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność wpis do ewidencji działalności gospodarczej, pesel, adres zamieszkania oraz wypełniony elektroniczny wniosek o wydanie kart.
4. Jakie są rodzaje Kart Paliwowych?
Są 2 typy Kart Paliwowych:
5. Samochód został przerejestrowany, co z kartą typu S?
W przypadku przerejestrowania pojazdu należy zamówić nową kartę w Panelu Klienta.
Na czas oczekiwania na nową kartę możliwe jest ustanowienie tzw. „ręcznej autoryzacji” lub wystawienie odpowiedniego upoważnienia dla kierowcy. O zmianie numeru rejestracyjnego należy powiadomić dział obsługi klienta biuro@flotex.pl.
6. Co to są „pakiety kartowe” i czy mogę je zmienić?
Pakiety kartowe są to przyporządkowane do danej karty grupy produktów i usług dostępnych na stacjach. Spis dostępnych produktów w ramach poszczególnych pakietów znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce OFERTA ->KARTY PALIWOWE.
Na kartach Orlen, Shell i AMIC można dokonać zmiany pakietu bez konieczności wymiany karty. W przypadku kart BP:
7. Dlaczego moja karta jest zablokowana i jak ją odblokować?
8. Moduł „Flota” w panelu Klienta do czego służy?
Moduł Flota to narzędzie wspomagające pracę zarządzającego flotą (pojazdy, kierowcy, koszty). Odpowiednie oznaczenia w zakładce „przypomnienia” powiadomią Państwa odpowiednio wcześnie o kończącym się terminie np. ważności badania technicznego, badań lekarskich, ważności ubezpieczenia itp.
9. Jakie informacje zawiera faktura?
Faktura zbiorcza za transakcję wystawiana jest przez FLOTEX POLSKA po zakończeniu każdego miesiąca, który zgodnie z umową stanowi okres rozliczeniowy. Szczegółowe zestawienie wraz z informacjami o transakcjach zawiera załącznik – specyfikacja faktury. Są to :
Załącznik uwzględnia podział pojazdów na osobowe i ciężarowe, co ułatwia księgowanie i odliczanie podatku VAT.
10. Czym jest mobiParking (dotyczy kart ORLEN)?
11. Jak aktywować mobiParking we Flocie?
1. Kontakt klienta Programu FLOTA z FLOTEX POLSKA
2. Podpisanie Aneksu do Umowy o wydanie i użytkowanie kart flotowych oraz akceptacja regulaminów https://www.flotex.pl/ w zakładce OFERTA (dokumenty do pobrania).
3. Przypisanie na portalu flotowym numerów telefonów kierowców do kart flotowych typu S wystawionych na numery rej. pojazdów, które mają podlegać usłudze.
4. Korzystanie z usługi z wykorzystaniem:
Powiązanie numeru telefonu z numerem rejestracyjnym pojazdu dokonane wcześniej na portalu flotowym będzie już gotowe w aplikacji aby rozpocząć parkowania.
12. Które autostrady obsługiwane są przez karty FLOTEX POLSKA?
Kartami ORLEN, SHELL i BP można opłacać autostrady A1,A2 i A4.
Karta AMIC nie obsługuje płatności za autostrady.
13. Czym jest usługa mFLOTA?
Aplikacja mobilna mFLOTA jest oprogramowaniem służącym do realizacji transakcji paliwowych bezpośrednio przy dystrybutorze na stacjach paliw PKN ORLEN. Realizuje alternatywny, samoobsługowy model potwierdzania transakcji za zatankowane paliwo z użyciem karty paliwowej bez konieczności wykonywania operacji w kasie stacji. Aplikacja mFLOTA jest oferowana jako alternatywna ,szybka forma użycia karty paliwowej do potwierdzania transakcji na stacji paliw. Aplikacja obsługuje dodatkowo możliwość zakupu e-biletu na wybrane odcinki autostrad w Polsce oraz zakup płynów do spryskiwaczy na podjeździe stacji paliw oraz pozwala na skorzystanie z myjni (na wybranych stacjach paliw).
14. Jak aktywować usługę mFLOTA?
15. Co to jest FLOTEX LIST PRICE?
FLOTEX LIST PRICE to aktualizowana co 24 godziny lista cen benzyny oraz oleju napędowego, która będzie obowiązywała naszych Klientów na stacjach AMIC na terenie Polski.
16. Czym jest SmartPay?
SmartPay to usługa dla klientów posiadających kartę paliwową Shell Card. W wygodny i szybki sposób kierowcy flotowi bezgotówkowo zapłacą za tankowanie bez konieczności wchodzenia do sklepu.
17. Jak aktywować usługę SmartPay?
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach