1. Co to jest ofertownik i do czego służy?
Ofertownik to wygodne i darmowe narzędzie, które zostało przygotowane przez Euroterm24, aby ułatwić i przyspieszyć przygotowywanie ofert dla Inwestora. Zamiast używać kartki papieru czy excela możesz w łatwy i automatyczny sposób przygotować ofertę z zawsze aktualnymi cenami i wstawioną automatycznie Twoją marżą.
2. Czego potrzebuje, aby korzystać z ofertownika ?
Wystarczy, że posiadasz zarejestrowane konto w serwisie Euroterm24.pl. To wszystko.
3. W jaki sposób mogę dodać produkty do ofertownika?
Możesz to zrobić na trzy sposoby:
– dodanie produktów z koszyka (możesz dodać całą listę lub wybrane pozycje);
– kopiowanie produktów z poprzednich ofert (tu również możemy kopiować wszystkie bądź wybrane pozycje);
– pojedyncze dodawanie produktów w ofertowniku „+ Dodaj produkt z katalogu”.
4. Jak przenieść produkty z koszyka do oferty?
Na zakładce „Pozycje oferty” wybierasz opcję „+ Importuj produkty z koszyka”
Pojawi się lista aktualnie używanego koszyka, następnie dodajesz wybrane lub wszystkie pozycje.
5. Jakie ceny będą pokazane w przygotowywanej ofercie dla Inwestora?
Wszystkie produkty dodawane są w Twoich cenach zakupu, możesz do nich dodać narzut, globalnie dla wszystkich pozycji lub pojedynczo dla wybranych.
6. Jak mogę modyfikować ceny w przygotowanej ofercie?
Do każdego produktu osobno lub globalnie, możesz dodać narzut kwotowo lub procentowo (opcja Edytuj).
7. Czy mogę przygotować jednocześnie więcej niż jedną ofertę?
Możesz przygotowywać tyle ofert ile potrzebujesz. Wszystkie oferty będą widoczne w liście według: numeru, nazwy inwestora, daty utworzenia, daty ważności.
8. Czy mogę dodać do ofert także usługę?
Tak. Możesz dodać dowolną ilość usług z własnym opisem.
9. Przygotowałem ofertę i co dalej mogę z nią zrobić?
Możesz wygenerować wydruk oferty do pliku PDF i wysłać do klienta.
Możesz również eksportować ofertę do pliku Excel i dowolnie go edytować we własnym zakresie.
Ostatnim krokiem jest eksport do koszyka zakupowego.
10. Czy oferty są zapisywane na moim koncie i mogę do nich wracać?
Wszystkie utworzone oferty są automatycznie zapisywane i możesz w każdej chwili do nich wrócić. Tylko Ty masz do nich dostęp.
11. Jak dodać moje logo lub zdjęcie do moich ofert?
Wejdź w zakładkę Dane instalatora, kliknij w pusty kwadrat i załaduj plik JPG.
12. Czy mogę zmienić stawkę VAT dla produktów na przygotowywanej ofercie?
Tak oczywiście – jeżeli planujesz wykonać kompleksową usługę i skorzystać z obniżonej stawki vat na całość możesz zmienić jednym kliknięciem stawkę vat dla całej oferty.
13. Czy mogę przenieść produkty z oferty do pliku Excel?
Tak.
14. Nie chce żeby Klient widział ceny produktów – czy mogę je zgrupować?
Wszystkie produkty posiadają swoją kategorie, na podstawie której są grupowane automatycznie.
Opcja ta pozwala na generowanie oferty podzielonej według tych kategorii.
Możesz zmieniać grupowanie według własnych potrzeb – pojedynczo, globalnie lub dla wybranych zaznaczonych pozycji.
15. Czy jest możliwa wysyłka oferty mailem do Klienta?
Wejdź na zakładkę Wydruk, wybierz odpowiednie opcje konfiguracji, zaktualizuj widok i wybierz opcję Pobierz. Pobrany plik PDF wyślij do klienta z własnej skrzynki e-mail.
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach