Popularne nagrody
1. Na czym polega program lojalnościowy Zawodowcy?
Zawodowcy to program korzyści dla klientów Euroterm24.pl.
Stwarza on możliwość zyskania dodatkowych benefitów za zakupy, wymiany profesjonalnej wiedzy i uzyskania dostępu do specjalnych ofert cenowych. Nasi Klienci premiowani są punktami za zakup produktów niezależnie czy zrobią to w hurtowni czy na stronie internetowej.
2. Co musze zrobić aby przystąpić do Zawodowców?
W celu przystąpienia do programu musisz posiadać konto w serwisie Euroterm 24.pl oraz wyrazić zgodę na udział w programie lojalnościowym.
3. Za co dostaje punkty w programie?
Punkty w programie lojalnościowym otrzymujesz za każde zakupy, niezależnie od ich wartości.
4. Na co mogę wymienić zdobyte punkty w programie?
Punkty możesz wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne w katalogu nagród. To Ty decydujesz jak wykorzystasz zdobyte punkty: sprzęt gospodarstwa domowego, narzędzia czy atrakcyjny wyjazd – to wszystko czeka na Ciebie.
5. Jak długo są ważne zdobyte punkty w programie?
Wszystkie zdobyte punkty są ważne przez kolejne 365 dni od momentu ich naliczenia. Masz cały rok na uzbieranie punktów pozwalających na wybór wymarzonej nagrody.
6. Jak szybko punkty pojawia się na moim koncie?
Punkty naliczane są automatycznie po opłaceniu faktury w pełnej kwocie i w terminie płatności co oznacza, że w przypadku zamówień opłaconych za pomocą limitu kredytowego będziesz musiał poczekać na pojawienie się punktów na Twoim koncie do zaksięgowania kwoty na naszym koncie.
7. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów na swoim koncie?
Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie Euroterm24.pl i przejść do zakładki „Program lojalnościowy” Znajdziesz tam dokładną informacje o wszystkich transakcjach, za które zostały naliczone punkty.
8. Czy mogę wymienić punkty na inne nagrody niż te które widzę w katalogu?
Punkty mogą zostać wymienione wyłącznie na nagrody zawarte w katalogu nagród.
9. Czy mogę otrzymać pieniądze zamiast nagrody lub przekazać punkty na inne konto?
Zdobyte punkty mogą być wymienione wyłącznie na nagrody. Nie są wymieniane na gotówkę i nie mogą być transferowane na inne konto.
10. Jak mogę odebrać nagrody?
Nagrody możesz zamówić z dostawa do domu lub odebrać osobiście w swojej hurtowni Euroterm24.pl.
11. Czy oprócz punktów musze cokolwiek płacić?
Wyłącznie 1 zł za wybraną nagrodę. Pamiętaj, ze wybierając opcje z dostawa do domu będziesz musiał zapłacić za dostawę nagrody. Odbiór osobisty w hurtowni Euroterm24.pl jest zawsze bezpłatny.
12. Czy udział w programie lojalnościowym „Zawodowcy” jest bezpłatny?
Tak. Udział w Zawodowcach jest całkowicie bezpłatny.
13. Kto może przystąpić do programu lojalnościowego Zawodowcy?
Do programu lojalnościowego Zawodowcy może przystąpić Klient prowadzący działalność gospodarczą, zarejestrowany na platformie Euroterm24.pl, posiadający status „Instalator” w bazie Klientów Euroterm TGS, który został zaproszony do udziału w programie.
14. Wyraziłem zgodę na udział w programie, ale nadal nie mam aktywnego konta. Dlaczego?
Jeżeli wyraziłeś zgodę na platformie Euroterm24.pl, należy poczekać na aktywację konta przez moderatora programu która nastąpi w czasie do 48h.
15. Po jakim czasie od dokonania zamówienia, mogę aktywnie korzystać z moich punktów?
Punkty są naliczane za dokonanie zakupu, czyli będą widoczne na Twoim koncie po opłaceniu faktury.
16. Posiadam punkty na koncie, ale nie mogę wybrać nagrody. Dlaczego?
Sprawdź, czy posiadasz wystarczająca ilość punktów na koncie.
17. Wybrałem nagrody, ale nie mogę wysłać wniosku. Dlaczego?
Wykorzystanie punktów i zamówienie nagród są możliwe wyłącznie przy dostępnym limicie kupieckim oraz braku zaległości w płatnościach. Sprawdź status swoich płatności i zweryfikuj wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach